Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Меленчук Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Меленчук Ю. Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану [Електронний ресурс] / Ю. Меленчук // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_38
| 2. |
Меленчук Ю. Т. Маркетинговий аналіз пивного ринку на первинних даних [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук, З. Ф. Бриндзя // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 363-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_64 Мета роботи - за допомогою проведеного анкетування дослідити, яка торгова марка пива користується попитом серед споживачів, які саме критерії відіграють важливу роль для вибору виробника. Предметом дослідження є пивний ринок України, а саме: пивоварні Західної України. Обсяг вибірки склав 400 чоловік. З них на питання: "Чи вживаєте Ви пиво?" 325 респондентів дали позитивну відповідь, отже, подальший аналіз проводився по кількості 325 опитуваних. У результаті дослідження ми переконалися, що пивоварні, в яких добре розвинена маркетингова діяльність, займають лідируючі позиції серед споживачів. Відтак, у пивоварній промисловості маркетинг відіграє велике значення для якості товару, асортиментної політики, характеру збутової мережі, процесу просування, зростання обсягів ринку, цінової політики та ін. Перспективою подальших досліджень є ефективне планування маркетингової діяльності на пивоварних підприємствах.
| 3. |
Меленчук Ю. Т. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 1(6). - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_1(6)__5
| 4. |
Меленчук Ю. Т. Сучасний стан та проблеми розвитку електротехнічної промисловості [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(2). - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(2)__46
| 5. |
Меленчук Ю. Сучасний стан та тенденції розвитку машинобудівної галузі України [Електронний ресурс] / Ю. Меленчук // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 4. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_4_6
| 6. |
Меленчук Ю. Т. Застосування економіко-математичних моделей в маркетинговому плануванні підприємств [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук // Молодий вчений. - 2015. - № 4(2). - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_4(2)__2
|
|
|