Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Меленчук Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Меленчук Ю. 
Медіа-план як складовий елемент маркетингового плану [Електронний ресурс] / Ю. Меленчук // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Меленчук Ю. Т. 
Маркетинговий аналіз пивного ринку на первинних даних [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук, З. Ф. Бриндзя // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 363-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_64
Мета роботи - за допомогою проведеного анкетування дослідити, яка торгова марка пива користується попитом серед споживачів, які саме критерії відіграють важливу роль для вибору виробника. Предметом дослідження є пивний ринок України, а саме: пивоварні Західної України. Обсяг вибірки склав 400 чоловік. З них на питання: "Чи вживаєте Ви пиво?" 325 респондентів дали позитивну відповідь, отже, подальший аналіз проводився по кількості 325 опитуваних. У результаті дослідження ми переконалися, що пивоварні, в яких добре розвинена маркетингова діяльність, займають лідируючі позиції серед споживачів. Відтак, у пивоварній промисловості маркетинг відіграє велике значення для якості товару, асортиментної політики, характеру збутової мережі, процесу просування, зростання обсягів ринку, цінової політики та ін. Перспективою подальших досліджень є ефективне планування маркетингової діяльності на пивоварних підприємствах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 763.446 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Меленчук Ю. Т. 
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук // Технологический аудит и резервы производства. - 2015. - № 1(6). - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2015_1(6)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.205 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Меленчук Ю. Т. 
Сучасний стан та проблеми розвитку електротехнічної промисловості [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук // Молодий вчений. - 2015. - № 2(2). - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(2)__46
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Меленчук Ю. 
Сучасний стан та тенденції розвитку машинобудівної галузі України [Електронний ресурс] / Ю. Меленчук // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 4. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.649 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Меленчук Ю. Т. 
Застосування економіко-математичних моделей в маркетинговому плануванні підприємств [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук // Молодий вчений. - 2015. - № 4(2). - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_4(2)__2
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського